een bezigheid, als er tijd is

Gent Jazz

De laatste dag ervan meegepikt. Gabriel Rios, Jef Neve en Kobe Proesmans was zeer plezant. De foto trekt op niet veel. Hij is niet scherp. Teveel ruis. Nuja, ’t was mijn eerste concertfoto. Opnieuw met die 50mm lens, ik moest dus dichtbij komen. Dit was zowat het dichtst dat ik geraakte.

Kobe Proesmans
 
Oh, en bij het vertrekken, merkten we dat we nog 1 drankbonnetje over hadden. Een drankje was minstens 2 bonnetjes, dus waren we er niets mee (babysitter wachtte). De eerste de beste die we kruisten, was de gelukkige. Guess what, toch wel de grote Mr. Volume12 zekers. Zonder het te weten heeft die grote meneer mijn interesse in fotografie aangewakkerd. Telkens volume12 in ’t vet staat op mijn reader, kan ik niet wachten…

3 Reacties

  1. Zo veel liefde op en naast het internet. Mooi.

    juli 23, 2008 om 8:40 am

  2. ’t Is toch schoon hé, wat bloggen al veroorzaakt heeft.

    juli 23, 2008 om 10:44 am

  3. Een mooie van Kobe Proesmans met Gabriel Rios heel subtiel in de achtergrond. Ik was er ook .. Zonder fotopas en met een 50mm kan je niet veel doen op Gentjazz.

    juli 28, 2008 om 12:32 pm

Plaats een reactie