een bezigheid, als er tijd is

zelf-portret

‘och gij zeurzak’

4 Reacties

  1. Nice. Zou de oorspronkelijke versie ook wel eens willen zien.

    augustus 12, 2008 om 10:32 am

  2. milou

    Ik dacht dat je jonger was.
    Is dit you of truckage?

    augustus 12, 2008 om 9:13 pm

  3. @ liever : het origineel niet meer beschikbaar. Wat gecropped, maar niet overdreven, enkel blue en aqua gebruikt en saturatie wat verhoogd, er zit blauw in mijn oog maar niet zo fel natuurlijk ;-
    @milou, yes, it’s me and yes it’s truckage 😉 33

    augustus 13, 2008 om 5:08 am

  4. bonnie

    Dit herinnert mij aan een slechte dag, 29/04/89, een dag waarvan ik verwonderd was dat je zo’n blauwe ogen had, toen je gewond naar boven keek.
    als foto misschien gelukt, maar pijnlijk in de realiteit. Ik hou niet van deze opname. Persoonlijke reactie. sorry !

    augustus 17, 2008 om 12:15 am

Plaats een reactie